30 Eylül 2014 Salı

Adnan Polat: "Ünal Aysal, G.Saray üzerinden 10 milyon dolardan fazla para kazandı."

Galatasaray eski başkanı Adnan Polat bugün yaptığı açıklamalarda Galatasaray kongresi öncesi finansal konularda da önemli açıklamalar yaptı.

Açıklamaların bir özeti şöyle: 

  • Şirket birleşmeseydi Aysal sermaye artışını yapamayacaktı
  • Sermaye artırımına hiç katılmadım. Çünkü küçük yatırımcıları ziyana uğrattı
  • Mevcut yönetimde çalışanların ücretleri 4-5 kat arttı
  • Galatasaray hiç vergi ödememiş. Bu da haksızlık. Ödeyenler de isyan ediyorlar haklı olarak
  • Bütün kulüpler şikeyle uğraşırken, yeni statla, dünya kadar ekonomik enstrümanla gelip şampiyon oluyorsunuz. Başarı diyorsunuz. 
  • Ünal Aysal Mali Kurul'da aba altından sopa gösterdi. Zaten gitmek istiyordu. Çünkü deniz bitti. Bıraktığımız miras bitti
  • G.Saray bir ikaz aldı. Finansal fair-play'den dolayı UEFA'nın kılıcı da orada bekliyor. 
  • Ünal Aysal, Özhan Canaydın'a 23 milyon Dolar borç verdi. Karşılığında hisse aldı
  • Ünal Aysal, G.Saray üzerinden 10 milyon dolardan fazla para kazandı
  • Alp Yalman adaylıktan çekilirse kulüp kayyuma kalır
  • G.Saray Türk Telekom Arena'da oynuyor. Türk Telekom forma reklamı vermiyor. Acaba neden vermiyor? 
  • 3 gün boyunca Başbakan'dan randevu alamıyorlar. Tayyip bey Başbakanken bize çok yardımcı oldu. Stat konusunda yardımları oldu




Adnan Polat: G.Saray'ı neresinden tutsan içler acısı


30.09.2014 Salı 00:36
Galatasaray'ın eski başkanlarından Adnan Polat, TV 360'da yayınlanan Telegol programında önemli açıklamalarda bulundu.

2008 yılında Galatasaray Kulübü başkanlığına seçilen Adnan Polat, Serhat Uleren'in sunduğu Telegol programında çarpıcı açıklamalarda bulundu.

İşte o açıklamalar:

"G.SARAY TARİHİNDE KARA BİR LEKEDİR"

"Benim gönderildiğim 2011 kongresi Galatasaray tarihinde bir kara lekedir. Galatasaray başkanlığı yıpratıldı. 2011'de Genç Galatasaraylıları kandırdılar. Neticede Galatasaray bugünlere geldi. Şimdi hangi Galatasaraylı memnun? 

"EN ONURLU ŞAMPİYONLUĞUMUZ 8. OLDUĞUMUZ SENE"

"Yaşadığımız şampiyonlukların içinde en onurlu netice 2010-11'deki sekizinciliktir. TFF kuyumuzu kazdı, camia arkamızdan vurdu. 8. olduğumuz sene 4 taraftan ateş altındaydık. Rakiplerimiz şike sürecini yaşıyordu. Böyle durumların içindeydiler. Federasyonun istediği gibi de hareket etmediğimiz için sıkıştırılıyorduk. Çapraz ateş altında olmamıza rağmen stadı bitirdik."

"BEN O İNSANLARI MAHKUM ETTİRMEK İÇİN"

"Galatasaray şikeye bulaşmamış bir kulüpken o kavgayı seçmeyi ve düşmüş takımlara vurmayı seçtiler. Adetlerimizde düşene vurulmaz. Ben kanunların ve yönetmeliklerin uygulanmasını isterdim ama o insanları mahkum ettirmek için bu çabanın içinde olmazdım." 

"KÜÇÜK YATIRIMCILAR ZARARA UĞRATILDI"

"Galatasaray'da tamamiyle kavga ortamı var. Herkes birbiriyle küs. Ciddi suçlamalarda bulunuluyor. Şirket birleşmeseydi Aysal o sermaye artışını nasıl yapacaktı? Buna da hiç katılmadım. Çünkü küçük yatırımcıları ziyana uğrattı. Yönetimin görev süresinde nereye çivi çaktığını bilmiyorum. Mevcut yönetimde çalışanların ücretleri 4-5 kat arttı. 

"HİÇ VERGİ ÖDENMEMİŞ"

"Galatasaray hiç vergi ödememiş. Bu da haksızlık. Ödeyenler de isyan ediyorlar haklı olarak. Galatasaray'a bakıyorum, neresinden tutsan içler acısı. Yüreğimize hançer saplanıyor." 

"ATAMA USULÜYLE BAŞKAN SEÇİLİYOR"

"Galatasaray'ın içinde olduğum sürece mücadelem devam edecek. İnan Kıraç benim kulüpten gitmemi istedi. Kendisi benim gittiğim kadar stada gitmemiştir. Galatasaraylılar İnan Kıraç'ı neden dinler hiç bilmiyorum. Herhalde çok zengin olduğu için. Çağdaş toplumlarda seçim vardır, burada atama usulüyle başkan seçiliyor."

"BÜTÜN KULÜPLER ŞİKEYLE UĞRAŞIYOR..."

"Bütün kulüpler şikeyle uğraşıyor. Siz yeni statla, dünya kadar ekonomik enstürmanla gelip şampiyon oluyorsunuz. Başarı diyorsunuz. Ne yapmışız biz? Bakın neler oluyormuş biz 8. olduğumuzda. Şike varmış. Bunu hiç söyleyen yok. Ali Sami Yen'in ismi unutulmuş ve davetiyeye yazılmamış. Bu bir hatadır. en bununla ilgili özür de diledim G.Saray camiasından. Ama ben Ali Sami Yen için bu kadar şey yapmışken bu farklı bir şekilde lanse edildi."

"ÜNAL AYSAL ZATEN BIRAKACAKTI"

"Ünal Aysal Mali Kurul'da aba altından sopa gösterdi. "Giderim" dedi. Zaten gitmek istiyordu. Neden? Çünkü deniz bitti. Bıraktığımız miras bitti. Ünal Aysal bu yüzden bırakıyor. Bunun adına, "Kaçıyor" mu deyin, ne derseniz deyin. G.Saray bir ikaz aldı. Finansal fair-play'den dolayı UEFA'nın kılıcı da orada bekliyor. İçeredeki birlik beraberlik de ortadan kalkınca yönetilebilir olmaktan çıktı G.Saray. Ünal Aysal'ın yurt dışında yaşaması falan filan öyle gelişmiş. Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp."

"ÜNAL AYSAL G.SARAY'DAN PARA KAZANDI"

"Ünal Aysal, Özhan Canaydın'a 23 milyon Dolar borç verdi. Karşılığında hisse aldı. Ünal Aysal, G.Saray üzerinden 10 milyon dolardan fazla para kazandı."

"HİZMETLER CEZASIZ KALMAZ DEDİLER..."

"Alp Yalman adaylıktan çekilirse kulüp kayyuma kalır. Alp Yalman'a, yönetime yeni isimler bulmasını tavsiye ettim. Parayı pulu bir kenara bırakın, Galatasaray'ın iç birliği sağlaması lazım. Yönetim, ilk olarak 2011 yılındaki kongresindeki usulsüzlüğü ortadan kaldırmalı. İade-i itibar yapılmalı. Galatasaray kapılarının 25 milyon Galatasaraylıya açılması lazım. Borçlar arttığı zaman yönetime girecek insan bulamazsınız. Galatasaray'a 11 sene hizmet ettim. 'Hizmetler cezasız kalmaz' diyerek cezamızı kestiler."

"BEN ARTIK AKTİF YÖNETİCİ..."

"Ben artık aktif yönetici olmak istemiyorum. Galatasaray'ın batması için el birliğiyle çalışsalar da batmaz. Batıramazlar. Sıkıntılı zamanlar geçirir ama düzelir."

"TAYYİP BEY BAŞBAKANKEN BİZE ÇOK YARDIMCI OLDU"

"G.Saray Türk Telekom Arena'da oynuyor. Türk Telekom forma reklamı vermiyor. Acaba neden vermiyor? Bunlar hep ilişki meselesi. G.Saray'ın hangi kurumla arası iyi ki! 3 gün boyunca Başbakan'dan randevu alamıyorlar. Tayyip bey Başbakanken bize çok yardımcı oldu. Stat konusunda yardımları oldu. Galatasaray'ın yakasından bu 2011 kongre pisliği kalkmadan TT Arena'da maçlara gitmem. Locam var gitmiyorum."
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder