26 Aralık 2014 Cuma

Albayrak: "Bugün mübarek bir gün. Galatasaray için çok olumlu geçtiğini ifade etmek istiyorum"








http://www.ntvspor.net/haber/futbol/119980/galatasarayin-erdogan-ziyaretinde-neler-konusuldu?utm_source=dlvr.it&utm

Albayrak'tan metro müjdesi

26 Aralık 2014 14:54 NTV Spor ve Ajanslar
Galatasaray İkinci Başkanı Abdurrahim Albayrak, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile yaptığı görüşmenin ardından basının sorularını yanıtladı. Oyuncularla ödemeler konusunda sorunlarının bulunmadığını belirten Albayrak, taraftarlara, Türk Telekom Arena'ya metro ile ulaşımın en kısa sürede tekrar gerçekleşeceği müjdesini verdi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'la randevulaşmalarının ani gerçekleştiğini söyleyen Galatasaray İkinci Başkanı Abdurrahim Albayrak, "Dün akşam Sayın Cumhurbaşkanımızla geç saatte yapmış olduğumuz telefon görüşmesinde kendisi yapmış olduğum teklifi kabul etti. Sayın Cumhurbaşkanımıza sıkıntılarımızı anlattık. Bakanları arayarak, talimat vererek, birçok sorunumuzu halleti bugün. Sonra Sayın Başbakanımız da geldi. Onunla da görüştük. Bugün mübarek bir gün. Galatasaray için çok olumlu geçtiğini ifade etmek istiyorum." dedi.
Yıllardır bugünü beklediğini belirten Albayrak, "Cumhurbaşkanımıza çok teşekkür etmek istiyorum. Galatasaray camiası için önemli bir gün olduğunu düşünüyorum. Yönetim Kurulu olarak tekrar Cumhurbaşkanımızı ziyarete geleceğiz. Sonra Başbakanımızı da ziyaret edeceğiz. Bugün özel bir istekti. Sağolsun beni kırmadı." dedi.
Köşkü gören yabancı futbolcuların Türk vatandaşı olmaya karar verdiği esprisini yapan Albayrak, "Dünyanın hiçbir yerinde böyle bir sarayın olduğunu düşünmüyorum. Bu bir eserdir. Biz ölüp gideceğiz, yeni nesil de burada hizmet edecek. Yabancı uyruklu insanlar gelip burayı görüp imrenecek." ifadelerini kullandı.
METRO MÜJDESİ
Galatasaray taraftarlarının çektiği metro sıkıntısı hakkında da konuşan Albayrak, "Taraftarımızın çok sıkıntılar çektiğini Cumhurbaşkanımıza söyledim. Arena'ya giden metroyla ilgili konuştuk. Kadir Topbaş ağabeyimiz orada bürokraside bir engel olduğunu söylemişti. Konuyu Cumhurbaşkanımıza söyledim. Ulaştırma Bakanı'nı arayarak bilgi aldı ve talimat verdi. En kısa zamanda metromuz çalışacak. Beyefendi bu işe el attıktan sonra bir tarih söylenmez." sözlerini sarf etti.
Recep Tayyip Erdoğan'ın tüm kulüplere eşit mesafede olduğunu dile getiren Albayrak "Cumhurbaşkanımıza 53 numaralı formayı verdim. İkimiz de Rizeliyiz. Cumhurbaşkanımız futbolculara kravat hediye etti. Galatasaray'ın ve Türk futbolunun sorunlarını konuştuk." şeklinde konuştu.
SNEIJDER ANKARA'YA NEDEN GETİRİLMEDİ?NTV Spor muhabiri Evren Göz'ün, Galatasaray'ın Hollandalı yıldızı Wesley Sneijder'in, parasını alamadığı yüzünden Ankara kafilesinde yer almadığı dedikodularını hatırlatması üzerine Albayrak, "Sneijder'in ayağında nasır vardı. Nasırla ilgili tedavisi için iğne yapıldı, ayağında bir şişme oldu. Oynarsa 15 dakika sonra oyunu yarıda bırakabileceğini düşündük. Chedjou sakattır, Melo cezalı ve Veysel burnundan rahatsız. Hiçbir futbolcuyla para sıkıntımız yok." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder