11 Şubat 2016 Perşembe

Galatasaray, UEFA'ya Mayıs ayında zararı 7.5 mn Euro'ya indirebileceğini taahhüt edecek


Mayısta zarar 7.5 milyon euro'ya inecek
Ali Naci Küçük
11 Şubat 2016 - 00:39:00
Mayısta zarar 7.5 milyon euro'ya inecek

Dursun Özbek, “Bugüne kadar Galatasaray’ı yönetenlerin bazı şeyleri iyi yapmadığını, başaramadığını düşünüyorum. Gerekenleri yapmazsak olacakları camia taşıyamaz. Eldeki varlıkları satarak bir çözümden yana değilim” dedi.

GALATASARAY Divan Kurulu toplantısında başkan Dursun Özbek, UEFA Finansal Fair Play kriterleri gereğince izleyecekleri yol haritasını anlattı. Başkan şunları söyledi...◊ UEFA ile 23 Şubat’ta bir görüşme yapacağız. Futbol dünyasının yakından tanıdığı avukat Jean Louis Dupont ile gideceğiz. Gidişimiz iyi gidiş değil. Bugüne kadar Galatasaray’ı yönetenlerin bazı şeyleri iyi yapmadığını, başaramadığını düşünüyorum. Gerekenleri yapmazsak olacakları bu camia taşıyamaz.◊ Ben eldeki varlıkları satarak bir çözümden yana da değilim. Bunu ne kendime ne camiama yakıştıramam.

Har vurup harman savurma devri bitmiştir
UEFA’nın 10 milyon Euro’ya indirilmesini istediği zarar rakamını, 2016 Mayısı’nda 7.5 milyon Euro’ya indirebileceğimizi taahhüt edeceğiz. Birlik ve beraberliğin sembolü olacak ilk hamle, “Tek Bilek, Tek Yürek” projesidir. Herkesin bu bilekliği takmasını istiyorum. Eskisi gibi har vurup harman savurma dönemi bitmiştir. Size söz veriyorum. 31 Mayıs 2016’da G.Saray Sportif AŞ’nin zararı 10 milyon Euro’nun altında olacak.◊ Galatasaray’ın yeni kaynaklara ihtiyacı var. Bu anlamda Mecidiyeköy’de yaptığımız otelin inşaatı kabaca bitmiştir.

İsterlerse beni Taksim Meydanı’nda assınlar...
ÖZBEK, “Futbolun şike olaylarıyla ilişkilendirilmesine karşıyım. UEFA’nın bu tip uygulamalara neden hassas olduğunu açıkladım TV’de, yanlış anlaşıldı. TFF de beni PFDK’ya sevk etti. Kimseye gönderme yapmadım” dedi.
TFF’nin içeriğini bildirmeden tapeyi gönderip, savunmasını istediğini söyleyen Özbek, “TFF’ye mektubumda, ifadelerimde sportmenliğe aykırı husus olmadığını belirttim. PFDK’ya savunma vermeyeceğimi de söyledim. İsterlerse müebbet versinler, Taksim Meydanı’nda assınlar. Galatasaray değerlerinden ödün vermem” ifadelerini kullandı.

ZARAR 164 MİLYON €
G.SARAY Başkanı Dursun Özbek, altyapıya harcadıkları paraları UEFA’nın zarar olarak gösterdiğini, onların altyapıya yapılan harcamaların zarar olmadığını söylediğini ifade edip, “2012-2013 sezonunda 38, 2013-2014 sezonunda 70, 2014-2015 sezonunda ise 55 milyon Euro zarar etmişiz. Toplamda 164 milyon Euro” diye konuştu.

iŞTE UEFA’NIN TEKLiFi:
1 YIL VERELiM DÜZELiRSE ‘ARTI 1’ iPTAL
DURSUN Özbek, “Bize, ‘1+1 yıl men verelim, 2016-2017 için. İkinci yılda G.Saray yönetimin performansı önemli. O yıl zarar 10 milyon Euro’ya inerse ve bir sonraki yıl da 10 milyon Euro’ya inerse, artı 1 cezayı kaldıralım’ diyorlar. Bu ceza haksız. Buna şiddetle itiraz ediyoruz. Maddi zarar, sportif yönden cezalandırılamaz” şeklinde konuştu.

http://www.hurriyet.com.tr/mayista-zarar-7-5-milyon-euroya-inecek-40052909

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder