Yalçındağ'a göre,
- "FBYandex’ten arama yapan 2.5 milyona ulaştığında her yıl 14 milyon lira vereceğiz”
- Kulüplere 500 bin dolar sponsorluk parası verdik
- “Browser Yandex’te yüzde 26-27 Galatasaray, yüzde 25-25(*) Fener, yüzde 15-16 BJK"
*: Gazete metninin orijinali
http://m.haberturk.com/is-yasam/haber/964569-taraftar-kulupten-arasin-size-carlos-parasi-verelim
'Taraftar kulüpten arasın size Carlos parası verelim'
Yandex Türkiye Başkanı Yalçındağ'dan açıklamalar...
Tahsin AKÇA / HT Ekonomi
Taraftar aramalarına göre kulüplere yeni teklif götürdüklerini belirten Yandex Türkiye Başkanı Yalçındağ, “Örneğin FBYandex’ten arama yapan 2.5 milyona ulaştığında her yıl 14 milyon lira vereceğiz. Kulübe ‘Taraftarını yönlendir her yıl Roberto Carlos parası verelim’ diyoruz” dedi.
Üç büyük futbol kulübüyle görüştüklerini belirten Yandex Türkiye Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ. St. Petersburg’ta yeni iş planlarını anlattı. Yalçındağ, ‘Taraftar aramalarına göre para verelim dedik. Galatasaray ve Beşiktaş’la anlaşmayı yaptık, Fenerbahçe ile anlaşma yapmak üzereyiz. Türkiye’de 35 milyon internet kullanıcısı var ve aylık kişi başı arama ortalaması 7. Kulüplere de kendi isimleri olan browser’lardan (FBYandex, BJKYandex, GSYandex) taraftarlarını arama yapmaya yönlendirmesini tavsiye ettik. Türkiye ortalamasını tutturan kulübe arama başına para ödeyeceğiz. Örneğin, Fenerbahçeliler 2.5-3 milyon kişiye ulaştıklarında her yıl 14-15 milyon lira vereceğiz. Kulüplere ‘Siz taraftarınızı yönlendirin, biz de size her yıl Roberto Carlos gibi bir futbolcunun transfer parası kadar para verelim’ diyoruz’ diye konuştu.
EN ÇOK ARAYANA BEDAVA KOLTUK
Bunun dışında kulüplere 500 bin dolar sponsorluk parası verdiklerini de hatırlatan Yalçındağ, şöyle konuştu: “Aramada şu ana kadar Galatasaraylılar önde. Fener hemen ondan sonra geliyor. Browser Yandex’te yüzde 26-27 Galatasaray, yüzde 25-25 Fener, yüzde 15-16 BJK. Ben kulüplerin yerinde olsam, taraftarlarımı Yandex’e yönlendirmek için en fazla arama yapan 100 kişiye bedava maç koltuğu gibi kampanyalar yaparım. Böylece hem bizden yıldız alacak parayı kazanırlar hem de yabancı değil Türkiye’ye ait olan bir şirketin büyümesini sağlarlar.”
"TÜRKİYE'DEKİ ARAMA BİLGİLERİ ÜLKEDE KALSIN İSTİYORUZ"
Türkiye’de yaratılan bilginin dünyayı dolaştığına dikkat çeken Yalçındağ, “İlk defa Türkiye”de yapılan arama sonuçları Türkiye’de kalsın istiyoruz, herkesin görmesini istemiyoruz. Veri merkezimiz Türkiye”de olacak. Türk Telekom ile çalışıyoruz” diye konuştu. Türkiye’de 1 milyon sadık müşterileri bulunduğunu da kaydeden Yalçındağ, 35 milyon internet kullanıcısının ayda bir kez ürettikleri bilgiyi kullandığını da ifade etti. Öte yandan Yalçındağ, Yandex’in sponsoru olduğu katamaran yarışları Extreme Sailing Series için İstanbul’da belediye ile görüştüklerini, eylül ayı ortasında bu yarışları Boğaz’da gerçekleştireceklerini de söyledi.
Yandex yetkilileri, pizza diye arandığında Istanbul’da en çok eve pizza siparişlerinin arandığını, Ankara’da gidip yenebilecek yerler, Konya’da ise pizza tarifleri arandığını söylediler.
Taraftar aramalarına göre kulüplere yeni teklif götürdüklerini belirten Yandex Türkiye Başkanı Yalçındağ, “Örneğin FBYandex’ten arama yapan 2.5 milyona ulaştığında her yıl 14 milyon lira vereceğiz. Kulübe ‘Taraftarını yönlendir her yıl Roberto Carlos parası verelim’ diyoruz” dedi.
Üç büyük futbol kulübüyle görüştüklerini belirten Yandex Türkiye Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ. St. Petersburg’ta yeni iş planlarını anlattı. Yalçındağ, ‘Taraftar aramalarına göre para verelim dedik. Galatasaray ve Beşiktaş’la anlaşmayı yaptık, Fenerbahçe ile anlaşma yapmak üzereyiz. Türkiye’de 35 milyon internet kullanıcısı var ve aylık kişi başı arama ortalaması 7. Kulüplere de kendi isimleri olan browser’lardan (FBYandex, BJKYandex, GSYandex) taraftarlarını arama yapmaya yönlendirmesini tavsiye ettik. Türkiye ortalamasını tutturan kulübe arama başına para ödeyeceğiz. Örneğin, Fenerbahçeliler 2.5-3 milyon kişiye ulaştıklarında her yıl 14-15 milyon lira vereceğiz. Kulüplere ‘Siz taraftarınızı yönlendirin, biz de size her yıl Roberto Carlos gibi bir futbolcunun transfer parası kadar para verelim’ diyoruz’ diye konuştu.
EN ÇOK ARAYANA BEDAVA KOLTUK
Bunun dışında kulüplere 500 bin dolar sponsorluk parası verdiklerini de hatırlatan Yalçındağ, şöyle konuştu: “Aramada şu ana kadar Galatasaraylılar önde. Fener hemen ondan sonra geliyor. Browser Yandex’te yüzde 26-27 Galatasaray, yüzde 25-25 Fener, yüzde 15-16 BJK. Ben kulüplerin yerinde olsam, taraftarlarımı Yandex’e yönlendirmek için en fazla arama yapan 100 kişiye bedava maç koltuğu gibi kampanyalar yaparım. Böylece hem bizden yıldız alacak parayı kazanırlar hem de yabancı değil Türkiye’ye ait olan bir şirketin büyümesini sağlarlar.”
"TÜRKİYE'DEKİ ARAMA BİLGİLERİ ÜLKEDE KALSIN İSTİYORUZ"
Türkiye’de yaratılan bilginin dünyayı dolaştığına dikkat çeken Yalçındağ, “İlk defa Türkiye”de yapılan arama sonuçları Türkiye’de kalsın istiyoruz, herkesin görmesini istemiyoruz. Veri merkezimiz Türkiye”de olacak. Türk Telekom ile çalışıyoruz” diye konuştu. Türkiye’de 1 milyon sadık müşterileri bulunduğunu da kaydeden Yalçındağ, 35 milyon internet kullanıcısının ayda bir kez ürettikleri bilgiyi kullandığını da ifade etti. Öte yandan Yalçındağ, Yandex’in sponsoru olduğu katamaran yarışları Extreme Sailing Series için İstanbul’da belediye ile görüştüklerini, eylül ayı ortasında bu yarışları Boğaz’da gerçekleştireceklerini de söyledi.
Yandex yetkilileri, pizza diye arandığında Istanbul’da en çok eve pizza siparişlerinin arandığını, Ankara’da gidip yenebilecek yerler, Konya’da ise pizza tarifleri arandığını söylediler.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder