Galatasaray'ın hem twitter'da, hem de facebook'ta daha fazla sayıda takipçisi olmasına rağmen, jüri tarafından verilen puanlamada Fenerbahçe daha üst sırada yer alıyor. Konuyla ilgili Posta gazetesinin haberi ve tüm listeyi içeren Hürriyet gazetesi haberi ekte yer alıyor.
Fenerbahçe, Galatasaray'a fark attı!
Ekonomist Dergisi bu haftaki sayısında 'Türkiye'nin en güçlü 100 sosyal markası'nı belirledi. Sıralamada Fenerbahçe 12. Galatasaray ise 16. sırada yer aldı
Ekonomist Dergisi bu haftaki sayısında 'Türkiye'nin en güçlü 100 sosyal markası'nı belirledi. Sıralama daFenerbahçe 12. Galatasaray ise 16. sırada yer aldı.12. sırada yer alan Fenerbahçe'nin 8 milyon 757 binFacebook, 3 milyon 105 bin Twitter takipçisi bulunurken, 16. sırada yer alan Galatasaray'ın 11milyon 330 bin Facebook, 3 milyon 780 bin Twitter takipçisi bulunuyor. Jurinin yaptığı puanlamada Sarı-Kırmızılı takım73.06 puan, Sarı-Lacivertli ekip ise 75.42 puan aldı.
Fenerbahçe
2014 sırası: 12
Puan: 75.42
Facebook takipçisi: 8,757,520
Twitter takipçisi: 3,105,170
Galatasaray
2014 sırası: 16
Puan: 73.06
Facebook takipçisi: 11,330,290
Twitter takipçisi: 3,780,610
Fenerbahçe
2014 sırası: 12
Puan: 75.42
Facebook takipçisi: 8,757,520
Twitter takipçisi: 3,105,170
Galatasaray
2014 sırası: 16
Puan: 73.06
Facebook takipçisi: 11,330,290
Twitter takipçisi: 3,780,610
Haberin orijinali ise Fotogaleri şeklinde aşağıdaki linkte verilmiş ve 50 şirketi içeriyor..
En 'sosyal' markalar
Ekonomist Dergisi bu haftaki sayısında 'Türkiye'nin en güçlü 100 sosyal markası'nı belirledi. Markalar uzman bir jüri tarafından puanlama sistemiyle sıralandı.
İyi bir sosyal marka olmak için online platformlar üzerinde markayı iyi temsil etmek olmazsa olmazlardan biri...
İşte Türkiye'nin en güçlü 100 sosyal markası
İyi bir sosyal marka olmak için online platformlar üzerinde markayı iyi temsil etmek olmazsa olmazlardan biri...
İşte Türkiye'nin en güçlü 100 sosyal markası
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder